İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

27 Şubat 2012 Pazartesi

20. Hafta

20. Hafta
Enerjiii

Bu hafta pek enerjiktim, sabahın en erken saatlerinde gözünü açıp, ne yapacağını bilemeyip, temizlik yapacak kadar : ) Akşamları çok geç uyuyamıyorum ama erken de uyumuyorum, buna rağmen sabah çok dinç kalkıyorum, aslında iyi birşey bence, öğleye kadar planladığınız çok şeyi bitirip, güne hazırlanıyorsunuz..
Ali Sarp kardiş sünnet olmuştu, haftasonu gittik, o kıyafetlerle halini, masumluğunu, sevimliliğini görmeliydiniz diyerek aşağıda bi fotosunu ekliyorum, yanaklara baksanıza yaaaa.. Ayrıca Tugba Teyze miz bize nazar boncukları dağıttıııı;)
Akşam da halacık ve kuzenimiz Umut geldi, sonra Seda Teyzeleer, yogun ama keyifli bir gün geçirdik. Ertesi gün de Kayramızı gördük, güzel misss gibi bir havada Emirgan’da kahvaltı düzenlemenin vesilesiyle.. Kahkaha dolu bir sabahtı, sanki konuştuklarımı anlıyormuşcasına tepkiler, hele ki o dudaklara hayran kalırsınız: ) İkinci foto da Kayra dan; ) Dudakları göresiniz die tombalak fotolarından biri:-)
Bebek odamızın hangi oda olacağına bu hafta itibarıyle karar verdik ve yavaş yavaş düzene sokmamız lazım, öncelikle evde yapılması gereken işleri.. Çünkü sonra ev ile ilgilenmeye pek vakit kalmayacak. Odayı da gelecek haftalarda almalıyız ki, güzelce havalanması ve kokusunun gitmesi için vakit kalsın.. Bu organik boyalar, zararsız mobilyalar filan yalan, inanmamanızı tavsiye ederim, çünkü hem bu zamana kadar alan arkadaşlarımın mobilyaları, hem de denk gelip organik diye baktıklarımız inanın feci boya kokuyor ki birkaç mağaza da bunun gerçek olmadığını teyitliyor. Aldıktan sonra 90 gün havalandırmak gerekiyormuş, olay bu...
Mart ayını da geçirdikten sonra kıyafet alışverişlerine başlamamız gerekecek..Minik hediyelerimiz haricinde pek bi eşyamız yok şu an.
Miniğim nasıl da haraketli artık, genelde sabah ve akşam geç saatte hissedebiliyorum..Çok alıştım bu hissi takip etmeye sanırım, haftasonu bir gün hiç hissetmedim, resmen onu bekledik tedirginlikle.. Babacımız da 23.02.12 itibarıyle ilk tekmeyi hissetti; )






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder