İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

23 Şubat 2012 Perşembe

11. Hafta

11. Hafta
Merak, bekleyiş, heyecann;)

Bu hafta limon kadar olmuşuz, ağırlığımız da 14 gram civarı, eh fena değil di mi: ) Bu haftalarda hissedilmiomuş ama ben hissediyorum yaa içimde derinlerde yüzen minik bişi olduğunu 2 akşamdır :S
Tam mide bulantıları geçti, haydiii yiyelim artık derken pat die değişiveriyor herşey, eskiye dönüyor. Ama bu hafta azalacakmış, her geçen hafta daha da seyrekleşiyor galiba.. Şimdilik bikaç hafta sonra paketini bile görmek istemediğim çubuk kraker ve leblebi ile beslenmeye devam ediyoruz sayılır: )
İyi ki annem yakınımda, napardım ben o olmasa, her akşam ne yapacağını şaşırıp onca şey hazırlıo canım benim, gerçi ben heba ediorum hepsini ama olsun. Evde yemek kokusu olmasına tahammülüm olmadığından sık sık annemdeyiz: )  
Bu ay ailemizin kutlu doğum günü haftasıyla sonlanacak gibi, anneanneciğin ve dayıcığın pastalarını da kestik;) Bu hafta sonu da evde çok yorulan ama halinden hiç şikayetçi olmayan babacııııımızın doğum günü: ) Güzel hediyeler seçeceğiz ona !
En önemlisi hafta sonu, tam yılbaşı günü, doktor randevumuz var, Tansu Bey’in dediğine göre bir kurşun asker görecekmişiiiiz, gerçi neden kurşun asker dedi onu da sorucam: )! Yogun erkek tahminleri var, o da öyle mi hissetti, bu hafta bence bi fikri olacaktır cinsiyetine dair ama söyler mi soru işareti.. Ben minik bi tahmin almadan çıkmayı düşünmüyorum yanından.. Asıl bundan sonrası hızlı geçecek gibi..

Bu hafta neler yaptık ? _ Klasik müzik cd leri aldık, Ali Sarp ve Kayra kardeşleri ziyaret ettik..Deterjanlarımızı değiştirip, organik hayata geçtik: )

1 yorum: