İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

23 Şubat 2012 Perşembe

18. Hafta

18. Hafta
Keyifsiz..

Uzun süredir belinden rahatsız olan sevgili babacııımız bu hafta bir tıp merkezine yatış yapıyor, 14 gün sürecek, daha doğrusu şimdilik öyle.. Ağrılar ve şikayetler azalmayınca birkaç doktora gittik ve ameliyat dediler, ama fizik tedaviyle %30’luk bir iyileşme şansı da varmış, deneyeceğiz bakalım, faydası olsuuun diye dua ediyorum..
Ama aklım orda kalacağı için de canım sıkkın tabi, her ne kadar bizimkiler dert etme sonuçta iyi gelecek ona deseler de, benim mizacım maalesef bunları kabul etmio, mızıldanıp duruorum, huzursuzum.. İyi yönünden de düşünmeye çalışıyorum tabi ki..
Bu dönem içerisinde annemde kalacağım ve akşamları da kocimiğin yanına uğrayacağım, haftasonları eve gelebilecek belki, şu an bu konu belirsiz..
Geçtiğimiz hafta 18. haftamız dolmuş oldu, yarıya kaldı 2 hafta.. Mide bulantıları yine kendini gösterdi hafiften ama sanırım benim hassaslığımdan artık.. Bel ve ayak krampları var biraz, doktorumuza danışacağız bakalım, tabi normal diyecek: ) Şu heryerde okuduğum sol yana yatma konusu çok doğru bu arada, kesinlikle rahatlatıcı...
Cumartesi günü detaylı ultrasonumuz var, neşemizi yerine getirecek inşallah, hafif hafif ben burdayım dercesine kıpraşmaya başlayan oğluşumuz;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder