İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

23 Şubat 2012 Perşembe

14. Hafta

14. Hafta
Blogumuza Adım: )


Evettt, bu hafta blogumuza bu zamana kadar biriktirdiklerimizi, fotolarımızı, beğendiklerimizi, önerdiklerimizi, vs eklemiş bulunmaktayıııız : ) Şöyle bir bakınca, bana göre çok sade geldi, ya bi renksiz mi sanki.. Ama daha başındayım bi şekil şemal veririm ilerde diye düşünüyorum...
Gelelim bu haftayı nasıl geçirdiğimizee..Annemizde çok vakit geçirmedik bu hafta, mide bulantılarımızın geçtiğine sevinerek..Haftanın sonlarına doğru yine bir değişkenlik gösterdi ve beni epey yordu açıkcası, ama hiç olmazsa artık 2. Trimester denilen ve keyifli olarak bahsedilen ve ve benim için de öyle geçeceğini umduğum: )döneme gireceğimi düşünerek moral buluyorum.. Gerçi bu hafta bir yazı okudum herkes hamileliğin güzel yanlarını anlatıyor da lohusa dönemi denen körolası ruh halinden bahsetmiyor diye, çooook var o zamanlara ama hazırlıklı olmak lazım: ) ..
Beslenme ve evdeki  düzenime geri dönmek istiyorum bu hafta, bulantılar geçse de geçmese de.. Şirkette sorun yaşamıyorum aslında artık, sağ  yanımda kendi içimde gebelik koçum olarak adlandırdığım arkadaşım Deryaaa, iyi ki varsın, faydalı şeyler yemem konusunda, ayrıca tüm güzel önerileriyle hep destekcim..
Evde yemek yapmayalı çook uzun zaman olmuştu ki, bu hafta sonu aştım, attım kendimi mutfağa, özlemişim ama: ) Tabi Murat’ın katkılarını gözardı edemem, ütü işleri hariç tüm ev işlerine destek oluyor :*  İlerde de aynı performansı göstereceğini ümit ediyorum. E temizlik ve düzen konusunda psiko bi eşi var, ne yapsın başka seçenek yok, gerçi o da bana yakın düzeyde olduğu için sorun yaşamıyoruz ya zaten, yoksa benimle aynı evde yaşamak güç.. Hafta sonları ev düzenli ve temiz değilse dışarı içim rahat çıkamıyorum mesela ve böyle uzayıp gidiyor, kendimi frenlemem lazım çünkü ilerde bu kadar nizam intizam içinde yetişemeyebilirim..
Deli babamız FB maçlarında nerdeyse beni odadan çıkarmayacak kadar kaçırmış durumda: ) Halbuki duymuo ki henüz dış dünyayı: )Hatta ufaklığımızı severken karnıma FB filan yazmak gibi ilginç haraketler yapmaya başladı :S
Bu hafta Candan Erçetin’in muhteşem konserini izledik kocimikle, resmen müzik ziyafetiydi, ilaç gibi geldi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder