İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

23 Şubat 2012 Perşembe

19. Hafta

19. Hafta
Sürpriz, şaşkınlık, yeni heyecan...

Bizim minik dalgacı bişi olacak anlaşıldı, henüz şoku yeni atlatabilmiş olmanın sakinliğiyle biraz özetleyeyim: )
Bu hafta detaylı ultrasonumuza gittik, ailece:-) Burak ve annem de eşlik ettiler bize.. Doktorun odasında koca plazmanın karşısında yerlerimizi aldııık, herbir yerini ayrı ayrı ölçtü, gereken tüm detaylara bakarken güzel bir kızımızın olacağını söylediii ve hepbirlikte ölece kaldık, önce espri yaptığını düşünerek..Ama ciddiymiş, detaylandırarak anlattı bize: ) Önce sanki oğlumuzu kaybetmiş hissi ile bi burkuldum, tuhaf oldum, kafam dağıldı bi garip oldum, duygu karmaşasıydı resmen. Sonrasında kızımıza bu zamana kadar erkek muamelesi yapmanın vicdan azabı sardı herhalde: -)Akşam özür diledik kendisinden bolcaa:-) Etraftan duyardık ya hep bu karışıklıkları, başımıza geldi. Kendi doktorumuza önce biraz sinirlensem de, sonra kızamadım ya, hepberaber bakıoduk çünkü, orda olup görmeyen dinlemeyen anlamaz sanırım, bi ton açıklama yapmıştı bize, bakın çocuklar panik yapıosunuz şöyle şöyle de olabiliyor diye. Minik doğum günü hediyemizi de verdikten sonra ayrıldık yanından ama herkes sanki bebeğimizin olacağını yeni duymuş gibi sevinçliydi, kız beklentisi vardı tabi benden: )
Muhakkak ikisi de can, cinsiyet ayrımı yapma gibi lüksümüz olamaz, özellikle doktorun bir telefon görüşmesine şahit olduktan sonra, riskli gebeliklere bakıyormuş da detaylı ultrasonu yapan İbrahim Bey..Sadece uzun süredir erkeğe çok alışmamız, benimsememizin verdiği şaşkınlıktı bizimkisi. Bunların hepsi bi yana, itiraf etmeliyim ki, hani yıllardır hayalini kurduğunuz demeyeyim de, konusu olunca hep aklınızda olan bişi vardır ya, bir kızımın olması da buydu benim için, anlamı çok büyük, özel olan. Bir kızım olmalı yaa derdim hep, hatta doğurmadan ikinci bebeği ne zaman düşünmeliyiz diye hesaplara başlamıştım, ikincisinin kız olacağı garantiymiş gibi. Kızım mutlaka olmalıydı benim, Allah gönlüme göre verdi. Kocimiğe de diyorum bak ben bu kadar hevesliyim ama en çok seni sevecek, kızlar babalarına düşkün oluyor diye:-) Hem babalar kızları olunca anlıolarmış baba olduklarını di mi yaniii :-)(Oğlum sen üzülme, kırılma, seni de çok seveceğizzz).
Bu heyecandan sonra sıra çevreye durumu ilan etmeye geldi:)) Ama benim için çok keyifliydi. Gerçi bu konularda gizlici saklıcı olup, kimselere bişi sölememeyi başaran, heyecanını içinde tutanlara şaşardım, birazcık hak verdim sanki. Napalım olsun, mutlu olunca içinde tutamıo, hep paylaşmak istio insan..
Haftasonu da Yeşim ve Sibel Teyze ler geldiler bizeeee, aslında babacımıza geçmiş olsun amaçlıydı ama gündem değişti tabi bir anda. Etrafta o kadar çok erkek bebiş var ki, hatta hiç kız bebek yok diyebiliriz. Bu yüzden tahmin edersiniz ki, kızımızı kimlere vereceğimizin esprileri dönüyor: ) Hatta ilk görüşmemizi Mehmet Eymen ile gerçekleştirdik, yıllar önce verdiğimiz sözü tutmamız gerekecek galibaaaa: ) İşin eğlencesi tabi bu konular;)
Üç hafta sonra tekrar gideceğiz detaylı ultrasona, bu sefer de erkek derlermişşşş..İyi ki alışveriş yapmamıştık, anneannecimizin ördüğü birkaç mavili şey dışında, onların fotolarını da kaldırdık tabi bloğumuzdan: )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder