İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

23 Şubat 2012 Perşembe

16. Hafta

16. Hafta
Kıpır Kıpır ;)

Kıpır kıpırlığı bi de hissedebilsem, ben hala iddia ediorum ama hissettiklerim o değilmiş: ) 4 lü testi yaptı doktorumuz, birkaç gün içinde çıkacak sonucu merakla beklioruz, 3 hafta sonra da detaylı ultrasona gireceğizzzzz !! En güzeli bu olacak sanırım çünkü Tuğba’dan hatırlıyorum Ali Sarpımızı görmüştük, nasıl net görünüo herşeyini ölçüolar filan, umarım o da sorunsuz geçecek.
Cinsiyet de kesin erkek: )
Benim gibi ağlak biri, doktora gittiğimizde kıpır kıpır oluo içim, sürekli 32 diş ortada gülüoruz, bi hoplayıp zıplamadığımız kalıoo : )) Gezegenler ters açıda mıdır nedir bilemedim yaniii: ) Koşarak anneanneye gittik, Eskişehir’den gelen (maalesef geçtiğimiz haftaki cenazemiz dolayısıyle gelen) akrabalarımız da vardı, dayıcımız vs hepberaber bi kutlaştık güzel geçti, sonra da babaanne ve dedeye haber uçurduk, herkes mutlu telaşlı..
Sormak istediklerimi de sordum Tansu Bey’e, doktorumuzun tatil planının telaşına düştüm de : ) Malum yaza denk gelecek doğum, ya o dönem tatilde olursa diye, ama belli değilmiş tatil zamanı doğal olarak, sadece ancak bir hafta çıkabiliyoruz, eğer oldu da o haftaya denk gelirsen Prof.Dr.Mete Bey varmış o yaptırıo benim hastalarımın doğumunu dedi, ben de 9 ay kendisiyle ilerlemişken açıkcası doğumda da o olsun istiyorum, bakalım kısmet, şans artık...
Bu hafta pek karlıydı, ayrıca hafta başlarında baya bi üşüttüm, 2 gün dinlendim evde anneciiimin güzel yemekleri, bitki çayları, bol vitamin depolama seansları ile: ) Çok da ilerlemeden atlattım..
Geçtiğimiz hafta bahsettiğim İpek Hn.ın Çiftliği’nden verdiğimiz ilk siparişlerimiz ulaştı bu arada. Gerçekten dediği gibi sebzeler domatesler Perşembe günü koparılmış ve Cuma günü taptaze elimizdeydi, özenle paketlemişler herşeyi, zeytinyağı, salçası, pekmezi, fasulyesi derken hepsini test ettik, kesinlikle siteye girip inceleyin, hatta Google’dan aratırsanız Ayşe Arman ile bir roportajını da okumanızı tavsiye ederim..
Ne çabuk geçiyor haftalar sanki, 4 ay nasıl bitti.. Ne çabuk unutuluyor, 3 ay nasıl zorlandım halbuki mide bulantılarından vs.. Sanki ruhsal değişimler başlıo artık.. Her zor şeyin en az etkisiyle atlatmayı diliyorum hep, umarım böyle olur..Hala heyecanlıyız, bitmedi yüzümüzdeki olmadık yerdeki gülümsemeler, planlar.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder