İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

23 Şubat 2012 Perşembe

13. Hafta

13. Hafta
Mozart’lı Geceler: )

Bebişimiz henüz dış dünyayı duyamıyor ama olsun şimdiden başladık alıştırmaya: ) Hem bizim de ruhumuz dinlensin di mi.. Klasik müzik serimizi dinliyerek uyuyoruz her gece, eğlenceli günlerimiz başladı, azıcık da karnımız çıktı sanki, çok minik ama daha, kıyafetler birazcık zorluyor, idare ediyoruz. Her akşam banyo sonrası Mustelamızı, yağlarımızı sürdüğümüz için oramız buramız çatlamıcaaaak diyerek buradan evrene güzel enerjilerimi sunarım;)
Haftaiçi annede yemek sonrası eve geldiğimiz için pek aktif geçiremiyoruz, aslında yürümeye başlamak lazım ama ben biraz tembelleştim sanırım.. Yakın zamanda, özellikle mide bulantılarım geçerse, moralim daha iyi olacak ve yürümeye başlayacağım diye söz verdim kendime.. Yemek yapmak, evde mutfakta vakit geçirmekten o kadar uzağım ki, bir an önce eski tempoma dönmek istiyorum, böylesi hiç hoş değil çünkü.  Hafta sonu zoraki ve az da olsa et yemiş olup, hepsini midemde tutmak iyi hissettirdi biraz, sıra balıka geri dönmeye geldi.
Bu hafta dedemiz için dualar okuduk... Mekanına, kat kat ulaşması dileğiyle.. İçimi burkmuyor değil düşününce.. O kadar isterdim ki, dedesi yakınında olsun miniğimin..Dile kolay; 19 yıl, durulan ama değişmeyen....

Bu hafta neler yaptık ? _ Candan Erçetin konserine bilet aldıkkkk, Sibel Teyzemiz kahvaltıya, Eda Teyzemiz akşam yemeğine davet etmişti, koşarak gittikkk, missss gibi sofralar hazırladılar bizee: ) Yves Rocher’dan bitkisel makyaj malzemeleri aldık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder