İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

18 Kasım 2015 Çarşamba

Neden Yazıyoruz ?

Blog yazan, sürekli yazan, arada bir yazan, amacı ne olursa olsun birşeyler karalayanlara soruyorum. Hepimiz biliyor muyuz amacımız ne ?

Bazı blogları yakından takip edenler bilir ki, işi ticaret döktüğünü gözümüze sokanlar, egosu tavan yapanlar, mükemmel annelik gösterisi derdinde olanlar. Hepbirlikte gülüyoruz kimi zaman bunlara, ama takip de ediyoruz di mi:) Ben eğleniyorum açıkcası.. Yazılarını sevdiğim, tarzını sevdiğim birkaç blog vardır, momsblognote, öğrenen anne, ikizannesiyim.. İkisiyle tanışma fırsatım da oldu, eğer takip ediyorsanız biliyorsunuzdur ne kadar zarif, kendine has, egosuz olduklarını..

Ben neden yazıyorum ? Daha çok vakit ayırmak istiyorum, ama maalesef iş hayatı, yorgunluk ve bazen bu konudaki tembellik. Sanırım eskisi gibi hafızamda da tutamıyorum, yani tam buraya not etmem gereken bir olay, konu oluyor, o an yazmadıysam eğer kalıyor geçmişte.. Not etmek istediğim dedim çünkü burası gerçekten Melis’e bırakacağım bir günlük, özellikle hamilelik haftalarımda yazdıklarımı okuyorum da, ilerde Melis’in bunları okuduğunu düşünüyorum. Harika birşey değil mi ? Burası benim arşivim, Melis'li hayatımın özeti, zamanla çoğalan hikayelerimizi biriktirdiğim yer..
Ona özel tuttuğum bir defterim de var, biraz daha duygusal, derin konulardan bahsettiğim, burda paylaşmak istemediklerim, sadece ikimizin arasında olmasını istediğim notlarım. Söylediği kelimeler, oyunlar, dönemler gibi..



Yazmayanlar, lütfen deneyin diyorum, nasıl rahatlayacaksınız, iyi hissedeceksiniz. Tavsiye edin, paylaşın. Yazdıkça daha çok okumanız gerektiğini hissediyorsunuz, içeriklerinizin kalitesi zamanla artıyor. Şu dönemlerde, farklı birşey yapma isteğine büründüğüm için sanırım bunları söylüyorum. Özellikle Melis’in krizlerinin çoğaldığı, beyin olarak yorulduğum, kimi zaman depresif hallere büründüğüm şu zamanlarda, mutlu olabileceğiniz bir aktiviteyi yaparak, dolaylı olarak çevremize de olumlu-mutlu davranacağımızı düşünüyorum yani ey anneler. Çalışmayıp, tüm vaktini çocuğuna adayanlara diyorum en çok, evet birebir full time annesiyle vakit geçirmenin mutlaka artısı var çocuğa ama ben şahsen birkaç gün aralıksız vakit geçirdiğimizde kimi zaman daha stresli olabiliyorum, bunu en aza indirgemek için haydi birşeyler yapalım.


Değişik, güzel başlangıçlar diliyorum herkese.

2 yorum:

  1. Çok teşekkürler :) Şimdi gördüm ve ben de sizi takibe aldım, daha çok yazın lütfen!

    YanıtlaSil
  2. bende uzun zaman ara verip ilk fırsatta yazanlardanım...

    ve sadece kızım için yazıyorum...
    Reklamsal yayınları hiç sevmiyorum ve okumuyorum..

    YanıtlaSil