İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

17 Kasım 2014 Pazartesi

Villa Fe

Instagram'da bu güzel mekanın fotoğraflarını görüp, merak eden kişiler, hem de çocukla gezilecek yeni yerler arayışında olanlar için paylaşmak istedim. Biz gidip, göreli uzun zaman oldu...

Mekan şaşıracaksınız, hatta orda ne işi var böle mekanın diyeceksiniz ama Çatalca'da: ) Yani İstanbul'da yaşayanlar için çok yakın. Yolda ben de sürekli, nasıl bir yere gidiyoruz diye merak içindeydim.. Temiz olmama ya da fazla salaş olma riskini düşünüyordum açıkcası.. Böyle yerlere çok bayılmam çünkü, öle dağın başındaki kamplar, bungalow evler çok bana göre değildir: )

Neyse ki, burası şaşırttı beni..

Yemyeşil bir alana kurulmuş, sevimli, antik eşyalarla dizayn edilmiş bir mekan Villafe, doğa sesleriyle içiçe zaman geçirebileceğiniz, gökyüzünde rengarenk uçurtmalar, biraz yakınında fidanlıkları izleyebileceğiniz şirin bir mekan..

Biz küçük bir grupla konakladık, hatta orda tanıştığımız kişiler de oldu. Huzur içinde ve resmen havamız değişerek döndük diyebilirim. Çocuklar bol oksjen depolayarak koşturdu, peşlerinde koşturmanıza gerek kalmadan. Salıncaklar ve biraz yakınındaki tavuklar, horozlar Melis'in ilgi alanındaydı: ) ve tabii ki uçurtmalar..

Hijyen açısından gönül rahatlığıyla kalabilirsiniz, ancak yemekleri belki o dönemde bizim şansımıza çok güzel değildi, yani beklentiniz yüksek olmasın. İnternette harika köy kahvaltısı vardır diyenlere şaşırmıştım, bildiğiniz normal sabah kahvaltısı.. Servis kalitesi çok iyi değil.. Yemekler gelene kadar soğuyor, menüde yazan çoğu şey yoktu.. Haftasonu kaçamakları için idare edilebilir bu durum.. Çocukla gitmiyorsanız çok sıkıntı olmayabilir ama çocukla hatta küçük bebekle filan giderseniz tedarikli gidiniz;)
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder