İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

27 Kasım 2014 Perşembe

Melis'in Doğuştan Kanka'ları :)

Kalıcı dostluklara önem ve değer veren biri olarak, Melis'in de gelecekte kıymetli, özel dostları olsun çevresinde çok isterim.. Kimbilir o dönemlerde ilişkiler, dostluklar nasıl olacak ama dileğim bu..

Umarım izinizi kaybetmezsiniz, ileride bu iki yılda sizin için biriktirdiklerimize eklenecek nice güzel anınız olur kuzularım..

"Melis & Yağmur & Egemen"

Evet, Melis'imin doğuştan kankaları;) Yağmur ile daha annelerinin karınlarındayken tanıştılar.
Biz anneler için de, özellikle doğum izninde olduğum dönemlerde malum sürekli bebekle ilgili konuşacak ve eş zamanlı benzer deneyimleri yaşayanlar olarak, güzel bir dönem oldu. Hazırlıklar, emzirme,ek gıda, hastalıklar, dişler derken hiç susmuyorduk: ) Melis'ten önce nasıl sıkılırdım çoluk çocuk muhabbetinden inanamazsınız, etrafta bir sürü doğum yapan arkadaşlar da olunca, arada benim için çekilmez olurdu ve bir gün çocuğum olursa, çocuğu olmayanları bu konularla boğmayacağım derdim ki, öyle de davranırım. Çocuksuz arkadaşlarımla görüştüğümde, ay şunu yaptı bunu dedi, şu videoyu bi izlesene konularına girmemeye özen gösteriyorum. Ama böyle yapanları da anlıyorum şimdi o ayrı:) Öyle büyük bir sevgi, heyecan, paylaşım isteği ki bu, anlatılmaz evet yaşanır:)




Aynı sitede olmamız sebebiyle sık sık görüşüyorlar, bu benim için çok kıymetli. Çalıştığım için malum, gündüz anneannesiyle vakit geçiriyor, her ne kadar dışarı çıksalar oyunlar oynasalar da, kendi yaşıtı arkadaşlarıyla vakit geçirmesi hem onun için geliştirici, hem de ben inanılmaz mutlu oluyorum.

Haftasonları aktivite planlarını bile birlikte yapar olduk. Her zaman mükemmel anlaşmıyorlar tabi, bazen zor ayırıp evlere kaçıyoruz :) Ama genel olarak sorun çıkarmıyorlar. Hatta şimdilerde Melis her akşam Egemen'i arayalım, Yağmur'u arayalım diye peşimde geziyor. Son ses müzikle dans etmek, mutfak oyunları, hamurlar, yatakta zıpzıp, saklambaç favorileri:) Ha bir de, sürekli mum yakıp üflüyoruz, nasıl eğleniyorlar.

Beni arkadaşları sanıyorlar bazen o biraz yorucu oluyor, öyle bir dalıyorum ki onlarla oynamaya.. Terapi gibiler, mesai sonrası bildiğiniz kafanız sıfırlanıyor.

Onlarla ilgili anlatabileceğim çok hikaye var, videolarını biriktiriyorum, gelecekte hepbirlikte izleriz umuduyla.

Yıllar sonra bebeklik fotoğraflarına bakıyor olurlar, kalıcı, güzel arkadaşlıkları olur inşallah...

#yagmurvemelis
#melisveegemen
















1 yorum:

  1. Merhabalar, blogunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim:)

    http://ipeksidokunuslar.blogspot.com.tr de kızımla benim blogumuz, ziyaret ederseniz çok memnun oluruz

    Sevgiler...

    YanıtlaSil