İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

27 Kasım 2013 Çarşamba

Muhteşem İkili ! Omo&Yumoş Sensitive

Herkese Merhaba,

Omo & Yumoş'un hazırladığı güzel sürprizden sizlere bahsetmek istiyorum.
Gerçekten sürpriz oldu çünkü beklediğim bir paket yoktu, şirkette koca valizi görünce çok şaşırdım. 



Merakla açarken, karşımda ailemizin güzel fotoğraflarını görünce de mutlu oldum tabii ki, öncelikle seçimleri için teşekkür ediyorum. Bu beyaz valizin içinde güzel ve yumuşacık bir battaniye ile birlikte Omo & Yumoş Sensitive seti de vardı. 

Kendi çamaşırlarımız için Yumoş evde zaten vazgeçilmezimizdi. Hipoalerjenik olan ve bebeklere özel üretilen bu ürünleri de severek deneyeceğiz. 

Omo ve Yumoş Sensitive tarafından hazırlanan “Bebeğim ve Ben” mobil uygulamasından da söz edeyim sizlere; hem yeni anneler hem de anne adayları için geliştirildi! Siz de Bebeğim ve Ben uygulamasını indirerek doğum öncesi ve doğum sonrası için pratik bilgileri öğrenebilir ve uzman doktorlara sorularınızı yöneltebilirsiniz! Uygulamaya ulaşmak için tık tık ! :)




Yumoş sayfası              : www.yumos.com
Facebook                       : www.facebook.com/YumosTurkiye 
Twitter                            : twitter.com/YumosTR

“Muhteşem İkili”
Facebook Uygulaması  : apps.facebook.com/yumosmuhtesemikili/
OmoKadınlarKulübü      : www.omokadinlarkulubu.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder