İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

29 Kasım 2013 Cuma

Mom-Z'de Olanlar ?

11 Aralık tarihinde gerçekleşecek olan Mom-Z 2013 için davetiyem bugün ulaştı.
Katılanlar var mı ? 

Biraraya gelmek ve bu güzel günü paylaşmak için iyi bir fırsat: ) Buluşmak üzere..

Sevgiler..

"Annelerden aldığımız ilhamla anneler için çalışıyoruz, çünkü annelerin sonsuz gücüne ve dünyayı sadece annelerin değiştirebileceğine inanıyoruz" diyen Fikir Annesi'ne teşekklür ederiz şimdiden.

Detayları aşağıda paylaşmak istedim, ayrıca Mom-Z sayfasından da erişebilirsiniz.





Mobil yaşam, dijital dünya, yeni kuşaklarla değişen aile kültürü..
Markalar, profesyoneller ve dünya çapında konuşmacılar mom-z'de hikayelerini anlatacak.

Aileye dokunmak isteyen ve bunun yolunun anneden geçtiğini bilen herkes, her marka ve her hizmet için mom-z™ ikinci yılında yine kucak açıyor. 11 Aralık 2013′de Kadir Has Üniversitesi’nde düzenleniyor! 

Mom-z kimdir?
Çocuğu 2000 yılı ve sonrasında doğmuş olan anne Z Kuşağı Annesidir. Çünkü bu çocuklar Z kuşağı çocukları. Farklı ve algıları çok yüksek çocuklar. Ve annelerinin hayatlarına girdikleri andan itibaren onları da değiştirdiler; yeni anneliğin doğmasını da sağladılar.

Mom-z’de neler olacak?
Z Anneleri konuşulacak. Özellikle bir önceki kuşak annelerden ne kadar farklı olduklarını, özellikle son 10 yılda “anne” ve “annelik” kavramının ne kadar değiştiğini, bu kuşak annelerle iletişim kurmanın ve markalarının bu annelere dokunmasının da ne çok farklılaştığını. Hem sektör profesyonelleri, hem dünyaca ünlü stratejistler hem de pazarlamacılar konuşacak, tartışacak.

Bu yılın temasında yer alan ‘yeni aile’ kavramı nasıl işlenecek? Bizi nasıl bir aile yapısı ve ilişkileri bekliyor?
Yeni aile kavramının dinamikleri çok değişti. Çekirdek aile dediğimiz kavram eskiden anne, baba ve çocuktan oluşurken şimdi anne, baba, çocuk ve teknolojiden oluşuyor. Teknolojiler hayatımızın her yerinde her şekilde adapte oldular. Çocuklarımıza yemek yedirirken de, uyuturken de teknolojiden faydalanıyoruz. Eğlenirken de? Eğlendirirken de? Gerek aile içi ilişkiler gerekse de sosyal ilişkiler başka bir boyut kazandı. Sosyalleşme denen kavram çok değişti. İşte tüm bunları, bu durumu yönetmeyi, kabul edip hayatımızın içine alırken aynı zamanda nelere dikkat etmemiz gerektiğini de önemsemek lazım. Tüm bu değişimi hayatımıza doğru almak için doğru kavramak gerekiyor.

Dijital anne kimdir?
Bir annenin ne kadar dijital olduğu teknolojiyle arasında olan bağa göre değişir. Anne vardır zaten ilgi alanıdır ve kolayca entegre olur. Anne vardır cep telefonunu sadece arama yapmak için kullanmayı tercih eder. Bu dediğim gibi kişiye göre değişiyor. Ancak bir gerçek var ki çocuklarımızın artık hepsi teknoloji dostu olarak doğuyor. Bize de en azından bu çocukları anlamak, hayatlarına baktığımızda yakın durabilmek, tamamen olmasa da aynı dili konuşabilmeye en azından istekli olduğumuzu göstermek için teknoloji ile barışık olmak düşüyor. Artık e-okul sistemleri var, çocuklar internet üzerinden ödev araştırma yapabiliyorlar. Bu nedenle eğitim sistemlerini anlamak için de teknoloji artık bir gereklilik.

Bir etkinlik markası olarak Mom-z nasıl doğdu?
Mom-z, Fikir Annesi tarafından yaratılmış bir marka. Fikir Annesi’nin CEO’su Pınar Reyhan Özyiğit yaklaşık 13 senedir anneler ile iletişim üzerine çalışıyor. Fikir Annesi de annelerin sonsuz gücüne inanarak bu alandaki özgün içerikleri ve projeleri tasarlayarak gerekli iletişim köprüsünü kuran bir ajanstır.
Mom- Z, annenin aslında kadın ve birey olarak ne kadar önemli olduğunu ve anne olduktan sonra değişen kadın davranışları ile gelişimi zirveye çıkan bu kitlenin konuşulduğu bir platform ihtiyacından yola çıkarak incelikle tasarlanmış bir etkinlik. Bu nedenle Fikir Annesi, mom-z ile anneyi önemseyen, destek olan, inanan markalar, ürün ve hizmetler ile sosyal sorumluluk bilincini esas alan projeleri aynı çatı altında buluşturuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder