İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

18 Kasım 2013 Pazartesi

Kids Music Class - Etiler Müzik Okulu

Geçenlerde de bahsettiğim gibi, kış geliyor, ne yapacağız, hem eğlenceli hem faydalı etkinlikler bulmak lazım diye düşünerek arayışlara girmiştim. Hippo ilk deneyimimizdi. 

Etiler Müzik Okulu'ndan da bilgi bekliyordum, Hande Hn. hızlıca aydınlattı beni. Biz de heyecanla deneme dersine gitmeye karar verdik.  Beni heyecanlandıran, Melis'in zaten müzikle eğlenceli vakit geçiriyor olması dolayısıyle, acaba nasıl geçecek diye düşünmekti.

Mekan Etiler'de Boğaziçi Kampüsüne çok yakın, müstakil şirin bir bina. Deneme dersine katılım sayısı fazlaydı, arada derse devam edenler de vardı. 

Yaş aralığı küçük olunca, derse bir ebeveynin katılımı şarttı, ben katıldım, eşim de arkadan izliyordu bizi ama o bile yasakmış: ) Çünkü çocuklar babaları görünce dikkati dağılabiliyor arada, mantıklı bence de.

Okulun amacı 6-30 ay aralığındaki bebiklere ritim öğretebilmek, sonrasında da hem ritim, hem çalmayı öğretmek şeklinde ilerliyor. 

Müzik eşliğinde bazı aktivite araçları ile bebeklerin eşlik etmesini sağlamak amacı ile başlandı derse. Melis bazen şaşkındı, bazen eğlendi, bazen elindeki aletler alınınca sinirlendi, dolayısıyle alamadık onda kaldı : ) Renkli ve keyifli bir gündü bizim için.

Sonraki aşama ders şeklinde devam ediyor. Ama benim amacım eğlenmesi, değişik bir aktivite olmasıydı. Melis'in ileride bir enstrüman çalıyor olmasını çok çokkk istiyorum. 3 yaşından sonra bu şekilde dersler alıyor olması faydalı olabilir. Şimdilik derslere devam etmeyeceğiz ama aralarda müzikli güzel aktiviteler olunca bizi bilgilendirecekler ve kaçırmayacağız :)

Çocukların fiziksel ve zihinsel gelişimlerini ön planda tutarak, müzikle öğrenmeyi, arkadaş edinmeyi, uyumu yakalamalarına olanak sağlayan keyifli bir ortam. Bebeğinizin ilgisini, bulunduğu ayı da düşünerek deneme dersine katılarak fikir edinebilirsiniz.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder