İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

21 Ocak 2013 Pazartesi

1 Yaş Doğum Günü Hikayesi - Defne Balaban


Türkan Çınar Balaban Anlatıyor;

Benim canım arkadaşım, dostum, kardeşim (Meliskonun Annesi) gibi sevdiğim Mürvet Halidi bloğu için, Defnenin 1.yaş doğum gününü anlatmamı rica edince, heyecanlanarak o günü yaşayarak yazmaya koyuldum…

Haydi başlasın:) 

Tarih :24 Ocak 2010

Defne 1 Yaşında…





Evet, bugün canımın canı, prensesim, nefesim, guzel kokulu kızımın doğum günü :) Hazırlıklar tam 1 ay  öncesinden başlamıştı. Çok heyecanlanıyordum. İçim içime sığmıyordu.İlk kez Anneydim ve o benim biricik kızımdı. Herşey çok  güzel olmalıydı.. O yüzden en ince ayrıntıya kadar düşünüyordum. Yapı olarak da detaycılığım nam salmıştır :) Biraz da sabırsız :) 

Doğum günü yaklaştıkça, herhalde anne olmanın verdiği bir endişeyle düşünmeye başladım. Ocak ayı olmasından dolayı acaba doğum gününde kar yağar mı? Soğuk olur mu? Davetlilerimiz kimler olmalı? Pastası nerede yapılsa ? Elbisesi ne renk olsun? O küçücük saçlara toka takılmalı, ayakkabı rugan olmalı :)  gibi bir sürü detay kafamdaydı. Annem, Ablam bu süreçte hep yanımdaydılar hep destek oldular. Her gün bir detayı düşünüp kusursuz güzel bir doğum günü hazırlamaya koyulduk..

Önce hangi renk elbise alıcağıma karar verdikten sonra  ona uygun ayakkabı çorabımız tokalarımız hepsi birbirine uyumlu bir şekilde kombine edildi. Sonra sırayla, Doğum günü süsleri, davetiye listesi, pastamız, ikramlarımız, hepsini planlamaya başladım.

Doğum günü süslerinin hem sade hem şık olmasını istiyodum. Hava soğuk olduğundan dış mekanda kutlama şansımda olmadı. 

Neyse gelelim doğum günü sabahına;

Defne uyanmadan eşimle evi  süslemeye koyulduk. Defne kalktığında ve salonu gördüğünde şaşırsın ve gözleri parıldasın istiyorduk. O gün onun günüydü herşey onu mutlu etmek içindi. 


Herşey ona özel olsun istiyordum. Saatlerimiz ilerledikçe aile bireylerimiz ananemiz, babaannemiz, teyzemiz, amcamız, dayımız, halalarımız defnenin ilk arkadaşı Ece Naz ve çok yakın arkadaşlarım gelmeye başladılar. Bütün misafirlerimiz soğuk havaya aldırmadan bu mutlu sevinçli günümüzü paylaşmaya  gelmişlerdi.. Herkes birbiriyle sohbet ediyor ben bir yandan masayı hazırlıyordum bir yandan da Defne ilk kez bu kadar kalabalığı evde gördüğünden huzursuz olmasın istiyodum. Pastamız da geldikten sonra alkışlar çığlıklar, öpücükler içinde pastamızı üfledik. Defne şaşkındı , güldüğü mutlu bir halini çekmeye çalışıyorduk.. Bir yandan da hediyelerimizi açıp acaba sürpriz kutularda ne var diye merak ediyorduk:) Gerçi misafirlerimizin gelmeleri yanımızda olmaları yeter ama Defne’yi düşünüp hediye almaları sanırım bu işin en güzel tarafı :) 




Sohbetle devam etti  günümüz, defne müzik eşliğinde balonlarla oynuyordu, mutluydu. Bizim duygumuz ona da geçmişti sanki.. Kalabalığı bir kenara itip kendi halinde süslerle oynuyordu.. en ise yogun, yorucu bir o kadar da huzurlu bir günün sonunda  uzun zamandır görmediğim arkadaşlarımla hem Defne den hem de eski günlerimizden konuştuk. Çocukluk arkadaşımla göz göze geldik inanamadık nasıl yani büyüdük mü biz dedik?  Büyüdük de çocuğumuz oldu gibi bakıştık :) Hayatımıza anlam katan Anne&Baba olma gibi yüce bir duyguyu katan yavrularımız vardı..Bunun sarhoşluğunda ve mutluluğunda günümüz sona erdi..Defnenin 1.Yaşı nı kutlamıştık..



Bundan sonra büyümüye iyi birey yetiştirmeye olan inancımla sağduyumla yorgunluktan kendinden geçen kızımı uyutmaya yeni bir güne uyanmaya doğru yol aldık:) 

Herşey için Teşekkürlerimle..

Defne'nin Annesi:)
Türkan BALABAN




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder