İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

16 Nisan 2012 Pazartesi

27. Hafta

27. Hafta


Bir buçuk satırlık bir zamana adım attık bu hafta;) Neden bir buçuk satır diyorum aşağıda görebilirsiniz:) Kaşları, kirpikleri çoktaan oluşan ve saçları da uzamaya devam eden minik jelibonumuz biraz daha büyüdü, haraketlerini her geçen gün daha kuvvetli ve daha sık hissetmek çok başka hissettiriyor insana. Artık sesimizi duymaktan öte, tanımaya da başlıyormuş bu hafta:)

Karnım biraz daha büyüdü ve gerildi, geceleri biraz zorlanıyorum, ağır geliyorum kendime şimdiden zaman zaman, akşamları da tüm gün masa başı oturup çok haraketli olamayıp, eve gidince bi anda işlere dalıp ayakta kalmanın verdiği şişlikler oluşmaya başladı, yazın umarım çok zorlamaz beni, gerçi çok çok sıcakları bu şekilde geçirmeyeceğim gibi.. Mide yanmaları da başladı, özellikle baharatlı yemeklerden sonra yemek borusu yanması gibi bi his, sürekli fresh bişiler yeme-içme isteğiyle yaşıyorum bu sıralar..Dondurma mevsimini çoktan açtım midemde, bir de bol pudra şekerli çileeek;) Tatlı olarak hiçbişi istemiyor canım hala ne ilginç, aklıma gelmiyor yani.. Ama ekşiii, tuzlu ve acılı şeyleri sürekli yiyebilir durumdayım:)

Kremlerimizi bolca sürmeye devam ediyoruz, ben tedbirimi alayım da, çatlayacağı varsa çatlar zaten di mi:) Lierac ile devam ediyorum, öncesinde bir dönem Mustela ve Roc Bakım Yağı kullanmıştım, Lierac daha kolay sürülüyor ve emiliyor diye şimdiki tercihim...

Bu haftasonu Murat’ın abisine, yani Melis’in de kuzenlerine gittik:) İkizler çok sevimli olmuşlar, biri esmer, çok haraketli ve güleryüzlü, diğeri açık kumral, sakin cool bişey:) ve birbirleriyle tamamen zıtlar.. Onlarla oynayıp durduk, daha doğrusu Murat çıldırdı sevmekten, ikisiyle de çok eğlendi, eve gelince de Melis de gelsin bir an önce diye söylenmeye başladı:) Her gün uzun uzun sohbet ediyorlar baba-kız, hemen tepki veriyor onaaa, benim sesim net gitmiyormuş galiba..

Oda takımı da bu hafta gelecekti, fakat biraz geç haber verdiler ve biz de planımızı yapmış olduk, haftaya ertelendi. Aslında bizim de işimize gelmedi değil, çünkü odayı tamamıyle boşaltmadık, geç de gelse sorun değil.. Aldığımız bazı eşyaları düzene soktuk, kıyafetlerin etiketlerini çıkarıp düzenledik. Tüm eksikler bitince ve odamız gelince de yıkayıp yerleştirmesi kalacak mis mis.. Bir sonraki doktor kontrolünden sonra yine çıkacağız alışverişe, kapı süsü ve şekerleri de bu aşamada almış olacağız diye düşünüyorum.  Zaten Pınar ile, yani şirketteki hani daha önce bahsettiğim , gebelik haftası benden 4 hafta önde olan arkadaşım ile sürekli geribildirimde bulunuyoruz birbirimize, şurdan şunu aldım, burda bu varmış gibi, onun da kızı olacak ve adı Maya:)

Nasıl telaş yapıyordum içimde, hepsi nasıl alınacak, yerleşecek vs. diye ama oluyormuş yavaş yavaş, zamanla..Şu anki telaşım da son zamana bırakmamak herşeyi, yani beklenen doğum tarihi 15.07 görünse de, ben Haziran sonuna çok kalmadan tüm işlerimi bitirmeyi hedefliyorum.  

Ayrıca bloğumla ilgili güzel yorumlar alıp, izleyici sayımızın ufak ufak artmasına da seviniyoruz kızımla:) İleride çok daha güzel olacak umarım..

Bahar, güzel enerjilerle geeeel ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder