İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

4 Nisan 2012 Çarşamba

25. Hafta


25. Hafta

Ihlamur, bal, limon, tarçınlı hafta..


Son 2 yıldır hasta olmadım, aman ne güzel grip olmadan geçio kış diye diye, yatağa düşürdüm sanırım kendimi.. Bu dönemin başında yakalanmıştım ama çabuk atlatmıştım ilaçsız, bu sefer neredeyse tam bir hafta kafamı kaldıramadım ve sonunda doktorluk hale geldim, Minoset bile içmemek konusundaki ısrarcılığım son buldu, antibiyotik verdiler:( 4 gün işe gidemeden, haftasonu da dahil 6 gün evde ya da annemde yatar durumda geçirdim haftayı kızımla:( Hastalığın başlarında vitamin takviyesi ile idare edilip bi süre kendi haline bırakıyorlarmış ama geçmezse hamilelerin de kullanabileceği bir antibiyotik veriyorlar, mecburen içiyorum, tekrarlamaması için, doktorumuz da onay verdi ki vitaminleri bile ilaç desteği ile almaya karşıdır kendisi.. Neyse ki bugün iyiyiz.

Bu süreçte tüm gündüz kuşaklarına hakim oldum:) Normalde bu kadar uzun süre evde olsam, tabi hasta olmadan, muhakkak yapacak birçok şey üretirdim ama maalesef hiçbişeyi gözüm görmüyordu kafamı yastığa koymaktan başka..
Annecim ve Murticim’in yoğun ilgisiyle donandım, canlarım beniiiiiiiiiiiim.. Hastalanınca fazlasıyla huysuz bi tip olduğum için akşamları birbirlerine şikayet ediolardı beni:) Yani huysuz derken, hastaysam kimse dolanmasın etrafımda, kendi halimde kalayım isteğimden:) Ama ne mümkünn, sürekli bişiler tıkıştırıyorlardı ağzıma, ama bu sefer ben de bilinçliydim zaten Melis’ten dolayı, çorbamı, günde 2 kilo portakalımı, proteinimi vs. tüketmem gerekenleri bir güzel yedim, her ne kadar canım istemese de...

İnsan ağır hasta olduğunda ve evde bi de minik bir yavrucuk var ise, nasıl yürüyor bu işler ? Allah gücünü muhakkak veriyordur da.. Hep bunu düşündüm, kendini unutursun iyice herhalde.. Şu an tam idrak edemediğim için o hisleri, yaşayıp göreceğiz. En hafifiyle atlatmak dileğiyle, herkese, ne diyim..

Bu hafta Melis’imizin akciğerlerinde hava kesecikleri ve damarlar oluşmaya başlamışş, 800’lü gramlara da ulaşmış olmalıyız diye tahmin ediyorum, haftasonu göreceğiz !!! Ayrıca el-ayak izleri de oluşmaya başlıyormuş, mucize bişeysin sen yaa:) !!!

Haftasonu hani şu herkesin pek iyi bahsetmediği şeker yüklemesi yapılacak, ama son yaptıran arkadaşlarımdan duyduklarım artık o kadar iğrenç birşey olmadığı yönünde.. Bakalım nasıl geçecek..

Haraketleri artık dışardan daha net izlenebiliyor, akşamları oturup hanımefendiyi izliyoruz, çok eğlenceli ama anneannesini çok bekletiyor, bu yüzden azıcık poposuna vuruyorum arada:) Kadıncağız bekliyor o kadar tık yok, tam haraketleniyor koş koş diyorum annecime, sanki inadına yapıyormuşcasına kesiliyor kıpırtıları:) O yüzden geldiğinde epeyce mıncıklanacak biyerleri, karışmam artık..

Bahsetmek istediğim birşey daha var, hani arkadaşlarım doğum günümde aldı demiştim, hamile yastığı! Bu hafta belki de sürekli evde yatar durumda olduğumdandır ki, çok faydasını gördüm. Gerçi ihtiyaca göre değişen birşey bu.. Ben geceleri çok rahat uyuyamıyorum, uyku olarak değil de konfor açısından, sürekli dön-dolan şekildeyim yatakta.. Bu yüzden gerçekten baya destek oluyor, benim yüzüstü yatma isteğimi biraz kamufle ediyor diyebilirim, internette bulabilirsiniz. Bendekinin fotosunu ekledim, tipsiz bişi olarak görebilirsiniz:) Ama faydası var, ihtiyacı olanaa;)

Deneyimler, yaşananlar, hisler, geçen zaman derken blogcuğum büyüyoruz,  yuppii ;)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder