İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

2 Mart 2012 Cuma

::: İsim Mevzuuu :) :::



Değişik olsun, duyulmamış olsun, aman ennn güzeli olsun gibi heveslerim olmadı hiç.. Hastanede yüzünü görünce koyacağım, aman doğum anından sonra görünce aklıma ne gelirse o olsun vs vs.gibi komik ve ütopik düşüncelere de girmedim..O derece oldu bittiye de getiremem sanırım. Sadece erkek olursa herhalde çok zorlanırım diyordum, ama favorim Yiğit’ti, hem söylemi  hem anlamı güzel olduğundan, hem de Burak’ın adı Yiğit olacakmış da karar verememişiz Burak olmuş, hani ordan esinlenerek.. Ya da M ile başlasın Mert olsun, e anlamı da iyi diyordum.  Dayıcığı Demir diye tutturmuştu, erkek bildiğimiz dönemler : ) Hatta hala değişirse adı kesin Demir olacak diooo..


Kız olunca işler değişti  : )  Melis uzun süreden beri favorim, hiç düşünmeyiz diyordum, sonra eski isimler de hoşuma gidiyor, Zeynep gibi..


Çok modern olmasın diyorum ama Nehir, Nil, Naz, Ada, Öykü de sevdiklerimden.. Ama hepsini de koyamayız..


Çift isim olsun diyorum, e karışır herkes farklı hitap eder, bi de kızımız evlenince kendi soyadını da alırsa 4 kelime birden telaffuz edip, yazmasın heryere canımcımm..


Tek isim olursa diğerlerinde aklım kalıo.. Netten araştırınca bi sürü abidik gubidik isimle karşılaşıosun, onu da geç : )


Ya işte bu karmaşanın içinde nasıl isim koyayım söler misiniz dostlar: - )


Bu kadar düşünce balonundan geçtikten sonra Melis’e karar verdik, herkes Melis diyor bilee, favorimi bildiklerinden, Murat bile Melis diyo sürekli, deme öyle ya fikrimiz değişirse desem de: ) O değiştirmemekte kararlı !


Bal arısı, bal gibi demek demek Melis, kuzum beniiiiiiiiiiiiiim hem bal gibi tatlı olacak, e gerektiğinde sokmasını da bilsin di mi yani:p tabi bu işin esprisi, Yengeç olursa eğer bu gibi yetenekler sergileyemez miniğim;)


 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder