İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

5 Mart 2012 Pazartesi

21. Hafta

21. Hafta
Odamız Hazırlanıyooooor

Geçtiğimiz hafta sözleştiğimiz üzere, İlknur teyzecikle buluştuk ailece ve odamızı beğenmeye doğru yol aldııık:) Çok memnun kaldıklarından ve zevklerine güvendiğimizden dolayı, Kayra’nın oda takımını aldıkları mağazaya gittik direk.. Sade birşey istediğimizden ve aklımızdaki model net olduğundan, bizim için önemli olan yapılacak mobilyanın cinsi ve fiyatıydı karar verilmesi gereken, geriye kalan..

Mobilyamız çok sade, kulplarımız pek şık, şıkır şıkır kısaca :) Kendi kulplarının yanında yedek sevimli kulpları da hediye ettiler bize, aşağıya fotosunu ekledim :) Odamızı da ancak son haline gelince ekleyebilirim, sürprizzzzzz!

Bizden fazla ilgilenen, pazarlık konusunda en az kendisi için verdiği uğraşı veren benim güzell  arkadaşımın biricik eşi Okan’a ne kadar teşekkür etsek az ve tabi ki İlknur’uma desteği için, Kayra’ya da hiç gık demeden telaşımızı seyrettiği için :) Yerim ben sizi beee!

Nisan ortası gibi, ideal bir zamanda gelecek odamız, hem havalanması hem alışveriş sonrası aldıklarımızın yıkanıp yerleşmesi için vaktimiz kalacak. Gelecek ay da ilk alışverişimize çıkmayı düşünüyoruz. Kafamda herşey o kadar dağınık ve o kadar telaşlı ki içim, sanki hiçbirşey yetişmeyecek gibi geliyor, nasıl o kadar şey birleşecek, ya eksik kalırsa, ya erken gelirse Melis (Allah Korusun), kim ilgilenir o zaman işlerle, erkenden bitsin gibi düşüncelerle dolmuyor değil arada kafam.. Niye böyleyim ben yaaa, geçen konuşurken, doğum sonrası ziyarete gelenlere ikram edilecekler ve mevlütten sonra yapılacak temizliği planlıyorken buldum kendimi de dürttü birileri iyi ki :) Bir yandan iyi birşey bence, planlı programlı yaşamaya alışmış biri olarak çok faydasını görmüşümdür, tabi eskiden daha planlıydım şimdi o kadar takmıyorum.. Bir yandan da insanın beyni yoruluyor, bırak akışına diyorum ama benim kontrolümde olmalı herşeyy, yapamam kiii :( Neyse bırakalım olumsuz enerjileri bir tarafa, güzel bir haftasonuyla bitirdik 21. Haftamızı..

Cumartesi akşamı da kuzenim geldi, bizim yumurcak Kaan’ı sevdik bolca. Melis ve bana şekerler getirmişşş..

Bu haftabaşı babacık da işe başlıyor, her ne kadar tamamen düzelmiş olmasa da...Melis gelene kadar turp gibi olmak için çabalıyor canımcımmmm...

Ayrıca bu hafta minik badiler ve minik ötesi çamaşırlar aldık Melisime, çok komiklerrrrr koyamadan edemedim fotolarını :) Bunları seneye belki kullanacak, belki de hiç kullanmayacak ama dayanamadım yaa, baksanıza şunlaraaa.. 

Bi de anneannecimizin aldıkları var ama onları görmedik henüz, e kimin kızıyım , rahat durmuo ki annecim benim, Cumartesi günü mini mini güzel şeyler almış, nasıl sevinçle anlatıyordu, canım benim ya o, benden çok hazırlık yaptı daha şimdiden ( İyi ki varsın ANNEANNE :) )



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder