İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

11 Mart 2012 Pazar

22. Hafta


Bu hafta itibarıyle 463 gr.a ulaşmış bulunuyoruz ;) Tekmeler ise iyice belirginleşmeye başladı, tesadüf mü bilmiyorum ama akşamları babamızın sesini duyunca sert tepkiler de vermeye başladık, duyuyorum der gibi:) Sabahları da güzel bir kahvaltı yapıp çıkıyoruz evden, arabaya bindiğimde başlıyor hızla oynamaya, hatta oynamadığı zamanlar yüzümü düşürüyor ve saatlerce bekliyorum minicik bir kıpırtıyı.. Her zaman aynı saatlerde ve aynı sıklıkta oynamayabiliyormuş anne karnında bebekler ama ben sanırım normal hayatımda bazı konulardaki istikrarımı ondan da mı bekliyorum ne..

Bu hafta Melis’im dayısı ile ilk iletişimi de kurdu, hediyesini de aldıı, şımarmaya başlıyor olabilir şimdiden:) Haftasonu detaylı ultrasonda yeniden göreceğiz bakalım..

Şirkette hamileliği benden tam bir ay önde giden arkadaşım Pınar’dan takip ediyorum aslında karşılaşacaklarımı, gelecek aya yakın şeker testine gireceğim sanırım, herkes çok kabus bi test olarak bahsediyor, umarım sıkıntılı geçmez.

6 ayı bitirmeye 2 hafta kaldı, gerçek gelmiyor bazen, ne çabuk geçiyor diye şaşırıp duruyorum.. Gelecek ay alışverişe gideceğiz, sonrası daha çabuk geçecek olmalı. Odası gelince de telaşımız başlayacak..

Doğumdan ne zaman bahsedeceğiz acaba doktorumla.. Yaklaştıkça bi korku saracak mı beni, herşey normal gider de normal doğum yapar mıyım acaba, bi sürü şey düşünüyorum ve rüyalarıma da yansımaya başladı. Aslında benim acı eşiğim yüksek sanki, böyle çok korktuğum şeyleri yaşayınca genelde aaa bu muymuş demişimdir ömrümde. Belki doğum da öyle olacak diye hazırlıyorum kendimi:) Aslında etraftaki doğum hikayeleri bizi bu aşamaya getiren, herkese göre o kadar farklı ki, kimine göre bir travma, kimine göre en mucizevi şey hayatta, ki benim için de öyle olur umarım, Melis ile aramızda çok büyük bir bağ oluşturur inşallah yaşamak o anı..

Siyah Süt’ ü okumaya başlamıştım birkaç ay önce .. Arkadaşlarımdan ve internetteki yorumlara göre, okuyunca herkes aynı şeyi yaşıyora tanık olacağımız bi kitapmış.. Uzun aradan sonra bu hafta yogunlaştım ve kitabın nerdeyse sonuna geldim ki kahraman daha yeni hamile kalabildi:) Sürükleyici olmaya başladı, tavsiye edebilirim..

Ayrıca bu hafta Yoga’ya başlıyoruz Pınar ile.. Faydasını görür müyüz ya da devam eder miyiz bilmem ama psikolojik olarak rahatlatıcı olacağına inanıyorum.. Haftasonu fazlasıyla haraketli olmamın aksine, haftaiçi epey haraketsiz geçiriyorum, akşamları erkenden uyuyakalıyorum, eve geldikten sonraki yemek saati ve evdeki işlere ayırdığım zaman dışında pek birşey yapamıyorum, o yüzden bir aktivite olur kanısındayım. Havalar düzelince de yürümeye başlamam gerek.. Kilodan dolayı değil, doğuma faydasının büyük olduğundan..Henüz 3 kilo almış bulunuyorum en başından beri, bakalım daha ne kadar şişko olacağım:) Çok da önemli değil, hepsi geçecek gidecek nasılsa sonra, di miii:)

Haftasonu da kocimiğimle İstiklal turu yaptık bir güzel, uzun süredir gitmemiştik, doğum günümün gelecek haftaiçi olması dolayısıyle, şöyle güzel bir yemek yedik, ilaç gibi geldi..Melis birbirimize daha çok, daha sıkı bağladı bizi..

Sizi seviyorum canlarrr...

Alın bakalım 22. Haftadan öyle doğal bir fotocuk:)




4 yorum:

  1. canımsııın muckk :) karna bak ya nerde göbiiiş

    YanıtlaSil
  2. çok şeker bir hamile olmuşsunuz:)
    tamamına erdirsin rabbim:)
    sayfanın tasarımı ile alakalı olsa gerek,izleyici panelin çok gizli tatlımm ya.
    sana ulaşamaz blogcu arkadaşlar bu panelle.
    nacizane fikrim tatlım:)
    sevgilyle kalasın..

    YanıtlaSil
  3. Aminn:-)
    bilemedim nasıl gizlediğimi, arıyorum:)kumanda panelinde bununla ilgili bir ayar olmalı ama bulamadım henüz..

    YanıtlaSil