İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

28 Ocak 2015 Çarşamba

Anneanne Sevdası...

Annem çalışan bir anne olmadığı için anneannemle Melis gibi fazla ve uzun paylaşımlarımız olmadı ama sevgisi bambaşkaydı, tam bu sıralarda rahatsız olması içimi burkuyor, hep daha sık gidip görmek istiyorum.

Yemekleri bile farklıydı sanki, canımız birşey istiyorsa o yapsındı, haftasonları orda kalınsın, bize hep bisküvili pasta yapsın vs.. :) Hatta Melis hep annemin köftesini yer, ben yapınca yemez, ben de derim benim anneannem seninkinden güzel yapıyor diye :) ..

Eskiden hiç aklıma gelmezdi ama Melis’ten sonra, bana bişey olursa Melis ne yapar korkusu vardır hep içimde bir yerlerde. Bana çok bağımlı olması da korkutur, bazen babasıyla birlikte uyusun diye, uyku aşamasında babasına devrederim ve buna benzer şeyler.. Bilmiyorum paranoyakça gelebilir size belki ama maalesef engel olamadığım düşünce ve hisler. İnsan yaşadıkça anlıyor hayatta hiçbirşeye çok bağlı kalmamak, birşeye kendini çok alıştırmamak gerektiğini..

Melis çok şanslı, ona karşılıksız sevgisini veren, ne istese anında yapıveren, fedakar bir anneannesi var. İlişkileri gün geçtikçe güçleniyor ve bu beni nasıl mutlu ediyor tahmin edersiniz.

Değişik bir oyun oynuyorsak ya da farklı bişey yapıyorsak, hemen anneannesini çağırıyor gelip görmesi için. Gece uyuyacağı zaman benimle vakit geçirdikten sonra, anneanne beni uyutsun, anneanneyle birlikte uyucaz diyerek kaçıveriyor yanımdan. Yemek yerken, anneanne de yiyecek demeden başlamıyor. Akşamları belli bir saatten sonra anneanne dinlenecek odasında diyoruz ama anlayan kim:) Yanında bitiveriyor bir süre sonra.. Annemin bu aramızda kimseye söyleme dediği şeyleri asla söylemez mesela:)



Anneme olan bağımı çevremdekiler bilir, tüm detayları düşünürüm ona dair, önceliğim hep odur, 2008 yılında geçirdiği rahatsızlık hayatımda yaşadığım 2. büyük travmadır, şükür ki atlattık ve iyi, en önemlisi bu. Ve Melis’in de ona hayat kattığını gözlerinde görmek, bambaşka..

Dileğim; anneannesiyle geçirdiği her anı hep hatırlasın, kıymetini bilsin.. Ben bunun için elimden geleni yapacak, ona güzel anılar biriktirmeye devam edeceğim.

Melis de malum Yengeç kızı, yengeçlerin anne düşkünlüğü de ayrıdır, bilirsiniz. Ama o kadar düşkün olmasın diyorum bi yandan yaa, ileride çok zor hislerle boğuşur yavrum yoksa..


Başımızdan eksik olmasınlar, mutlu ve sağlıklı olsunlar...







2 yorum:

  1. Hislerime tercüman olmuşsunuz yine..
    Hem annenizle ilgili yazdıklarınız, hem melisin yengeç kızı olmasından dolayı tedirginlikleriniz,
    bana birşey olsa ne yapar korkularınız..
    İçimiz umut doluyken insanın bu kadar şükretme sebebi olması korkuları da beraberinde getiriyor sanırım.
    Onlar hep çok sağlıklı, mutlu, huzurlu olsun ve bizde hep onların yanında sağlık, mutluluk, huzur bulalım inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyleri hissediyoruz demek ki.. Teşekkür ederim güzel yorumlarınıza, dileklerinize, hep mutlu, sağlıklı ve yanımızda olsun sevdiklerimiz..

      Sil