İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

16 Aralık 2013 Pazartesi

Ev Ayakkabısı / Patiği

Sanırım bu konuya bu kadar zaman, para ve kafa harcayacağımı söyleseler güler, geçerdim.
Ne kadar takıldım tahmin edemezsiniz, alt tarafı evde giyeceği ayakkabı, terlik ya da patik diye düşünülebilir ama ayak çukuru tam oluşmadığından, düzgün bir ürün almam gerektiğini düşündüm ve kış mevsiminin gelmesiyle birlikte epey araştırdım. Yalnız değilmişim meğer, fotoğraflardan gören birkaç anneden Melis'in ev ayakkabısını nerden aldınız diye mail gelince, şimdiki konumuz bu oldu: ) 
Doktorumuz, yumuşak olması yeterli, evde ortopedik ayakkabı giydirmeyin dedi. 

İlk aldığım, Dutty Fish'in aşağıdaki patiği oldu, aslında çok sevmiştim, Melis de çok rahat etti, ancak tabanının süet tarzı bir yapısı olması dolayısıyle, biraz aşındı gibi, rengi değişti derken hiç istemeden giydirmeye başladım.


İkinci ürün, penti oldu, kalın çorapla giyerse üşümez de diye düşünerek, aşağıdaki patikleri aldım, ilk yıkamada yamuldular.


Sonrasında Bobux'un ayakkabısını aldım ev tipi, deri, ince bir çorapla da giyebilir, tabanı da istediğim gibiydi. Ancak uzun bi süre sonra parmakları su toplamıştı, şimdilik giydirmiyoruz, sanırım ayağı alışmadı, ama tavsiye edebileceğim bir ayakkabı. Aşağıdaki fotoda görebilirsiniz. Başka bir yere gittiğinizde de evde kullanılabilecek tarzda..



Geçici olarak Twigy'nin patiklerini aldım, yumuş yumuş, çok rahat ve güzel. Ancak bunlarla da içe doğru basmaya başladı evde sürekli, hemen çıkardık tabii ki, denemeden almamak lazım. Ben bir alışveriş sırasında rastlayıp, dayanamayıp, almıştım.. Aşağıdaki fotosunda görebilirsiniz: )



Ve şimdi bir gün yol kenarına ayakkabı atan herhangi bir mağazadan 10 TL'ye aldığım bot şeklindeki yumuşak patiklerle geziyor: ) Sonuç bu yani, bu kadar markaya verdiğimiz parayla sanırım, çok daha faydalı şeyler alabilirmişiz.

İşin özü;

Alınan ayakkabının yaşına ve ayağına uygun olması şartmış.
Öyle her gördüğümüz, dış görünüşüne aldandığımız şeylere fazla para verilmemeliymiş.
Dengesini bozmayacak, sağlıklı ayakkabılar tercih edilmeliymiş.
Ayağın hava almasını, terlememesini sağlamalı ve tahriş etmemeliymiş.
Ön tarafının ayağını sıkmadığı kontrol edilmeli, mutlaka denenmeli ve birkaç adım attırılarak tepkileri ölçülmeliymiş.

Ve o minnak, mis ayaklar her an öpülüp sevilmeliii : )







1 yorum:

  1. patik meselesine bu kadar vakit harcamak hususunda yalnız değilsin :))
    hakikaten ince mevzu pamuk ayaklara ev patiği ve ayakkabı seçmek!
    sevgiler

    YanıtlaSil