İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

28 Eylül 2012 Cuma

Işıklı Kaplumbağamız :)

Sizi Melis'in birkaç ay sonra iyi bir uyku arkadaşı olacağına inandığım kaplumbağamız ile tanıştırayım: )






Tamamen karanlıkta (tamamen diyorum çünkü diğer oda ya da koridordan gelen ufacık bir ışık bile olsa görüntüyü bozuyor), odanın duvar ve tavanına 3 renkte ve müzikte ışık saçan güzel bir gece lambası.. Biz çok sevdik ve hemen odamızın bir köşesine koyduk.

Yatağımızın başına da dönence almayı planlıyoruz ancak çok araştıramadım, kullanıp memnun olduğunuz var ise önerilerinizi bekliyorum. Sabahları uyandığında ilgisini çekeceğini düşünüyorum çünkü pusetine aldığımız Tiny Love çıngırak oynayınca çok heyecanlanıyor, bu sebeple baya renkli dikkat çekici birşey olmalı ...

5 yorum:

  1. :)
    Mürvet'cim tıpkısının aynısından var bizde de
    Eşim gecen hafta aldı internetten
    Biz bayıldık bu tosbişe :)
    Hatta kendisi ile ilgili yazım var taslaklarda duruyor :)
    Ada'nın odasında ki dolabın üzerine koyduk. Ses çok yüksek olduğu için müziği açmıyoruz. Ada yatağına yatıp "aç, aç" diyor. Ve yıldızlara baka baka uyuyoruz :))

    YanıtlaSil
  2. :)) evet biz de müziği açmıyoruz, zaten şimdi sadece dikkatli bakıyor çok anlamıyor ya:) ilerde işe yarayabilir daha çok. bir de dönence bulsam süper olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dönence almadım hiç

      Kuzun büyüsün bence asıl o zaman sevecek :)

      Sil
  3. Merhaba ,

    aynı oyuncaktan ben de sevdiğim , iş arkadaşım, ablamın, hatta abartayım kelebeğimin yeni doğacak bebişine aldım. çok güzel bir oyuncak.. MElis bebeğiniz güle güle kullansın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz, kelebeğin bebişi de güzel günlerde kullansın;)

      Sil