İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

1 Ekim 2012 Pazartesi

Ereyon.com.tr Hakkında !!!

Eğer bir gün internetten ürün alacak olursanız, en uygun fiyatı verse bile Ereyon.com.tr yi tercih etmeyin derim. Kesinlikle müşteri memnuniyetine önem vermeyen, gönderilerinin teslimat aşamasında sorumluluk kabul etmeyen ve müşterileri ile ilişkilerindeki tarzı son derece seviyesiz olan bu firma ile ilgili yaşadıklarımızı aşağıdaki linkte görebilirsiniz. 

Blogum aracılığıyla bir kişiye bile duyurmak benim için çok önemli. Bu yüzden bu konuyla ilgili de yazma ihtiyacı duyuyorum. Aldığım elektronik cihaz bana ulaşmadı, kısaca kayıp ve sorumluluk kabul etmeyip, üstüne üstlük dolandırıcıkla da suçladılar, görüşme tarzlarına inanamazsınız. Ben ki nasıl internetten bu tutardaki ürünü satın almaya çalıştım bilmiyorum, ben ettim siz etmeyin: )

Savcılığa başvurduk ve lehimize sonuçlanacağına inanıyorum. 


http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1248823/ereyoncomtr-verdigim-sipariste-telefon-olmasina-rag/69lvx

2 yorum: