İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

4 Eylül 2012 Salı

Melis'in Mevlidinden..

Özenle hazırlandığımız 40 mevlidimizi de yaptık ve herşey içime öyle sindi ki, tam istediğim gibi oldu, tüm sevdiklerimiz bizimleydi, Melis'im günün büyük bölümünü annesini huzursuz etmemek ve strese sokmamak için olsa gerek uyuyarak geçirdi:) 

Yardımları için herkese ne kadar teşekkür etsem az, en başta canım Annem'e.. Aşağıda anneannesiyle de fotosunu ekledim Melis'imin ve bazı güzel kareleri..

Ayrıca Purple&Purple blogundan Bikem Hanım, ellerinize sağlık diyorum tekrar, şekerlerimiz çok şıktı ve çok beğenildi, güzel günlerde yeniden görüşmek dileğiyle.. 
Şiddetle bloğu incelemenizi tavsiye ediyorum..


















12 yorum:

  1. Allah kabul etsim mevlidinizi :)
    üçünüzde çok güzelsiniz:)) Hele anneanne çok genç maşallah. Kızlarımız bu konuda çok şanslılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tsk ederim ucumuz adina:)
      Anneler olmasa yanmisiz bizz

      Sil
  2. oy oy yesinler elbisesini maşallah allah bağışlasın bebeğinizi bahtı açık olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  3. allah bağışlasın çok tatlı bir şey maşallah Bloğunu yeni keşfettim bana da beklerim. www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  4. ALLAH bağışlasın evin en büyük neşesi olacak emin olabilirsin can dır onlar can kocamannnn kokladım mis yanakalarından onu:) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz tüm yorumlarına:) umarım güzel bir hatıra olur melisimize, hemen ekliyorum sevgilerrr;)

      Sil
  5. bizimkiler mevlüt boyunca uyumayarak beni çok büyük strese sokmuştu o yüzden gerçekten çok şanslısın :)
    bizim mevlütte de annemin yaptığı lohusa şerbetleri ikram edildi adetler yerini bulsun diyerek
    Kız annesi olunca süs püs bitmiyor
    ben de beklerim
    defnevederin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kız annesi olunca bitmiyor süsler, renkler, şıkır şıkır oluyor herşey. hemen ekliyorum, görüşmek dileğiyle:)

      Sil
  6. Maşallah 41 kere Rabbim nazarlardan saklasın minik meleklerimizi inşallah :
    İadeyi ziyarete gelmiştim :)
    Sevgiyle

    YanıtlaSil