İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

5 Haziran 2012 Salı

34. Hafta


34. Hafta
Bir o yanaaa, bir bu yanaaa..


Melis akşamları ve gece uyurken bize bolca gösteri yapıyor, tarifsiz bir his, sağ koluma yandan yandan sürekli ayaklarını vuruyor, dışardan görebiliyoruz resmen:) Babası ile ilişkisine ben şimdiden bayılıorumm, nasıl konuşuyor onunla her akşam Murat ve sanki biliyormuş gibi tepkiler veriyor yaa kuzu, gerçi hissediyordur muhakkak.. Akşamları onunla ilgilenmeden uyursak suçlu hissediyoruz kendimizi, herşeyimizi değiştirdi, hislerimizi kuvvetlendirdi, mucizem.. Şimdiden çok büyümüş geliyor bana, birkaç hafta sonrasını düşünemiyorum, epeyce baskı yapıyor, karnım hiçbi zaman çok yukarda olmadı, hep aşağıda taşıdım Melis’i:) Bu sebeple herhalde psikolojik olmalı, beklenen tarihten önce gelecekmiş gibi geliyor bana.

İşyerinde artık çalışma modundan çıktım desem yalan olmaz, 32. Hafta izne çıkılmalı diye boşuna denmiyor demek, geçen haftaki doktoru bi sevesim geldi:) Psikolojik olarak sınır bu dönem olmalı, kalan 2 haftamı iple çekiyorum.. Masabaşında oturmanın dezavantajı, rahat oturamıyorum, bel yastıklarını da denedim rahat değil, gün içinde birkaç kez kalkıp yürümeye çalışıyorum. Gün içinde 2 büklüm olan Melis’im rahat hareket edemediğinden,  akşam ben ayakları uzatıp yayılınca bayram yapıoo.. 2 hafta sonra izne çıkacak olmanın huzuru olsa da, işe gidip gelmek özellikle bu sıcaklarda bunaltıcı olmaya başladı, sabahları eşimle araçla geliyor olsam dahi, İstanbul’un bozuk yolları sinir bozucu, göbek de büyüyünce sanki her hopladığımda zarar veriomuşum gibi geliyor Melis’e, akşam da servis aynı şekilde daha beter. Allah her sabah-her akşam otobüslerle bu sıcaklarda işe gidip-gelmek zorunda olan hamilelere yardım etsin diyorum, çok içten!
Kıyafetler de rahatsız ediyor ister istemez, aslında bu dönem boyunca hiç sorun yaşamadım, eskiden ne giyeceğim, napacağım diyordum ama hamileler için de çok tarz, güzel pantolonlar, sevimli t-shirtler, elbiseler mevcut, hatta bunları satın almayı abarttığımı düşünüyorum, olsun ömürde kaç kez yaşayacağız ki.. Yine de yaz gelince kıyafetlerimi özlediğimi farkettim, sanırım son aya yaklaşmanın etkileri:)

Alyansımı hala takabiliyorum:) Yakında çıkarmam gerekecek gibi, ellerim sabahları ve akşamları hafif şişiyor, ayaklarımda da damarlar belirginleşmeye başladı, en korktuğum şeydi bu, çünkü ayaklarım yazı görmeyedursun normalde de hemen şişerler, buna rağmen çok rahatsız etmiyorlar beni, gelecek ay hem havalar daha çok ısınacak, hem de son ayın ortasında olacağımdan zorlayabilirler.
Karnım gerildikçe geriliyor, kaşıntılar başladı, yoğun olmasa da. Bu zamana kadar kullandığım Lierac ile birlikte bakım yağı da sürmeye çalışıyorum, her akşam olamasa da. İzne çıktığımda bol bol sürerim nasılsa düşüncesindeyim. Lansinoh göğüs kremine de son aylarda başlanmalıymış, başladık bakalım, olumlu bir etkisi olacak mı sonra göreceğim ki inşallah olurrr...

Hastane valizim boş bir şekilde bir kenarda duruyor:) Yakınına içine koyacaklarımı dizdim, çantayı düzenleyince neler konulması gerektiğini de paylaşırım..

Bebek süslerini birkaç akşamlık çalışma sonucu bitirdim:) Lavantalarını koyup, nazar boncuklarını takıp, Hoşgeldin Melis yazımızı zımbaladım, sanki çok almışım gibi geldi görüntüde ama hesaplayınca fazla gelmiyor, ayrıca yetmediğini bile söyleyenler var, 100 adet yaptırmıştık..

Oda için uzun süredir bakıp bakıp, almayı ertelediğim bir halı vardı, üzeri Princess yazılı renkli bişey, bu halının siparişini halistore.com dan vermiştim, stoklarında yokmuş iptal ettiler. Sonra asyahali.com da aynısına rastladım, ordan sipariş verdim, stoklarında yokmuş 20 gün bekleyin dediler, iptal ettim. Yani bir uğursuzluk, kısmetsizlik varmış halıda diye düşünerek, o halıyı almaktan vazgeçtim, bi yerde görsem de bakmayacağım bile, stoklarında olmayan bir ürünü neden yayınlarlar bilmem, aman dikkat edin bu sitelere:@

Kızımızın banyo malzemelerinden şampuan ve nemlendiricisini, unibaby ıslak mendillerinin alışverişini de tamamladık. Mustela’nın ürünlerini aldım, resmen bebek kokuyorlarrrr:)
Kıyafet askılarını Eminönü’nden ve İkea’dan almıştık, renkli renkli ve ahşap.. İkea’dakileri sonradan beğenmedim.. Eksik gelince tekrar gidip alacaktık birkaç tane ki, işyerimin hemen yakınındaki kocaman E-Bebek mağazasını dolaşırken kudeleli ve pembe minnnacık askılara rastladım, çok şekerlerrr..

http://www.ebrumaternity.com’u bilenleriniz çoktur, hamile pantolonu ve bir tane mor bir elbise almıştım, pantolonu sürekli giydim son derece memnun kaldım ancak elbiseyi giymek malum İstanbul’un bi türlü ısınamayan havasından dolayı kısmet olmadı. Neyse, demek istediğim, bu siteyi takip edip, Çılgın Cuma menüsünü muhakkak Cuma sabahları inceleyin, hamilelikten sonra da giyilebilecek tarzda güzel ve şık elbiseler inanılmaz indirime düşüyor, mesela 80 TL’lik bir elbiseyi bu hafta 22 TL’ye almanın zaferini yaşadım:) Notlarınızda bulunsun;)

Çılgın Cuma alışverişi sonrası:) arkadaşlarımızla tiyatroya gittik, açık havada püfür püfür Lukus Hayat’ı izlemek çok keyifliydi, tabi 4 saat sürmesi benim için biraz zorlayıcı oldu arada, bacaklarım açısından..

Ertesi gün de Melis’imizin son hazırlıklarına devam ettik, çikolatasının siparişi verdik. Aslında çikolata için internetten araştırmalarım sonucu bir yer buldum (http://www.bastaci.com.tr/), gidip görmek tatmak istedim, tavsiye edilebilir bir yer, internet sitesinden inceleyin, hatta yeni evlenecek nişanlanacak olanlar için de değişik seçenekler var, ev dekorasyonu için çok şık ürünler var, mağazaya bayıldım..Çikolatasını da beğendik, Haziran sonu teslim alacağız..

Mother Care’in yaz indiriminden faydalanıp minik tulumlar aldım dayanamayıp.. 
Beşik konusunda kararımızı verdik, evimize yakın olan ve bebek odası-beşik-yatak takımları çeşitlerinin bol olduğu bir mağazadan sipariş vereceğiz, hem yer kaplamayan hem güzel bir beşik olacak inşallah.. Beşikten sonra odamızın tülünü seçmeye geldi sıra, sade ve şirin bir tül seçtim, öyle bebekli, ayıcıklı bişey değil bu arada.. Sonrasında küvetimizi de aldık ve çok ufak tefek şeyler dışında eksiklerimiz bitmek üzere diyebiliriz. İlknur Teyze’mizin elleriyle yaptığı oda lambamızı da taktık, çok güzel olduuu:)

Pazar günü biraz uyku modunda keyif yaptıktan sonra, akşam yemek için dışarı attık kendimizi ve sonra “Dikkat Bebek Var!” a gittik, fena değildi, kesinlikle tavsiye ediyorum diyemeyeceğim ama filmin konusu ile çok ilişkili olduğumuz için olmalı ki, eğlendik. Hamilelik dönemini eğlenceli bir şekilde anlatmış ve aslında herkesin bu dönemi çok farklı geçirebildiğini vurgulamış..DVD'sini alıp, evde de izleyebilirsiniz.


Gelecek hafta doktor randevumuz var, kaç kilo oldu Melis’im çok merak ediyorum!!! Etrafın sürekli yorumlarına yanıt vermek için aslında öğrenmek istiyorum:) “Aaa az kilo aldın, bebek küçük doğacak, kızlar zaten 3 kilodan az doğar” gibi süper yorumculara yanıt vermek lazım di mi:) Merakta bırakmayayım.. Sonuçta insanların yorumları değil, benim içimden geçenler önemli, dualarımla ve çok kişinin de duasıyla sağlıkla dünyamıza gelmesi, en değerlisi herşeyden...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder