İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

21 Ekim 2015 Çarşamba

3 Yaş Etkinlikleri

Çalışan anne olunca ve eğer çocuğunuz kreşe de başlamamışsa, yapılacak aktivitelerin önemi artıyor. Okul öncesi çocuğun yaratıcılığını, hayal gücünü, el gelişimini, kavramları öğrenmesinde büyük faydası var biliyorsunuz. Bazen basit görünen bir aktivite bile çok önemli şeyler öğretebiliyor. Hem size de terapi oluyor, öyle değil mi ? Her akşam yaptığımız oyun ve etkinlik rutinlerinin bana da çok faydası oluyor şahsen:) Terapi gibi, Melis seansı bana çok çok iyi geliyor, sıfırlanıyorum resmen.
Size hem yaptığımız etkinliklerden, hem de bu etkinlikler için faydalandığımız sitelerden bahsetmek istiyorum.

Kitaplar;

Açıkcası kitaplar bu yıl dikkatini çekmeye başladı. Bazen üzülürdüm, masal okumak istiyorum dinlemiyor diye. Yaşına uygun kitaplar seçtiğinizde ve bunu alışkanlık haline getirmeye çalıştığınızda ilgisini çekmeye başlıyor, bizde öyle oldu. Tabi kitapları tavsiye ile almaya çalışıyorum artık çünkü gelişigüzel internetten aldıklarınız bazen hayal kırıklığı olabiliyor. Mesela İşbankası yayınlarının Orman Orkestrasını bilenleriniz vardır, biz çok severiz ve eğleniriz bu kitapla. Melis müzikli kitap seviyor diye hemen sipariş vermiştim, Uyuyan Güzel. Ama inanın bir cümlesini bile okuyamadım:) Hep kötü cümleler, öldürmek, kesmek derken kaldırdım ortalıktan kitabı:) Bu sıralar favorimiz Tombik Ayı:) Artık ben okuduktan sonra resimlere bakıp onun anlatmasını istiyorum, o da bana masal okuyor:)  Dr’dan alıyoruz genelde kitapları. Ayrıca aşağıdaki linkleri de inceleyinizz.

http://www.morpastore.com.tr/okul_oncesi.ma.htm
http://www.fonyayincilik.com/OKUL-ONCESI,LA_211-2.html#labels=211-2




Bu-Bu Etkinlik Setleri;

Bu setler artık çoğu yerde satılmaya başladı, Dr’larda da var ama aşağıdaki siteleri hem bu setler, hem de çeşit çeşit etkinlik malzemeleri için önereceğim size. İçinden çıkamayacaksınız:)  Alçı boyama, yapıştırma setleri, küp boyama ve birçok çeşidi var, inceleyin derim..

http://www.tahtakalehobi.com/
http://www.kirtasiyepaketi.com/











Oyun Hamurları;

Hepimizin bildiği Play-Doh oyun hamurları dışında, zıplayan hamur ve boncuk hamuru da sevdik biz. Ellere yapışmıyor ve güzel dokusu var. Kırtasiye paketinde bulabilirsiniz çeşitleri.






Etkinlik Kitapları;

Etkinlik kitaplarını mutlaka yaşına uygun seçmeniz önemli. Yoksa hem çocuk zorlanıyor, hem siz yaptırmaya çalışırken yoruluyorsunuz. Ayrıca bence bu dönem, noktaları birleştirme, soru cevap, eşleştirme oyunları için tam zamanı. Bizim sevdiklerimiz aşağıda;





Şablonlar;

Şablonlar için yaş aralığı genelde 5 yaş üstü ama ben yine de denemek istedim, karışık olanlar değil de biraz daha basit olanları yapabiliyor. Deneyin..



Ayrıca sevdiğimiz diğer etkinlik ürünleri;

Hama Maxi 

Henüz denemediğimiz ama uzman annem tavsiyesiyle aldığımız Hama Maxi boncuk dizme tablasını da inceleyin derim, boncuklar tablaya diziliyor, şablon yardımıyla, sonrasında üzerine yağlı kağıt kapatıp, ütülüyorsunuz ve ortaya minik eserler çıkıyor;)


Kinetik Kum

Kinetik kum diye satılan çakma kumları aman almayın, hem dokusu kötü, hem ele ve heryere bulaşıyor. Biz uzun süredir bu markayla oynuyoruz, ilk günkü gibi duruyor;



Ve diğerleri;




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder