İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

20 Ekim 2014 Pazartesi

Küçük Kara Balık Çocuk Oyunu

Bir tarihe not yazısıdır: ) 19.10.2014

Trump Towers'ta her hafta sonu çocuk oyun katında kurulan tiyatroyu bilirsiniz, bir kere denk geldiğimizde deneyelim demiştik ve Melis'in bitene kadar oturup izlemesi, müziklere oturduğu yerden eşlik etmesine çok şaşırmıştık ve çok sevinmiştik de: ) Bilmeyenler için her Cumartesi ve Pazar saat 13:00'te kuruluyor, profesyonel değil ama çocuklar eğleniyor epeyce, ayrıca ücretsiz.

Zaman ilerledikçe biraz daha anlayıp, eve geldiğinde anlatmaya bile başladı. Haftasonu uyandığımızda, "tiyattuuu" diyerek etrafımızda dolanır oldu. Haftasonu bir gün mutlaka uğruyoruz Trump'a..

Artık rahat derdini anlatabildiği, izlediklerini anlayabildiği bu sıralarda, devlet tiyatrolarında neler var diye bakınırken, "Küçük Kara Balık" çocuk oyununu gördüm, hemen bilet aldım. Beykoz'daki Ahmet Mithat Efendi sahnesine gittik. Yakın arkadaşlarımın tecrübesine dayanarak, sahnenin hemen önünden bilet almadım, belki ürkebilir ve sürekli yukarı bakmaktan boynu ağrıyabilir, ayrıca kalkıp dolasma moduna bağlayabilir diye:) Sahneden 4-5 sıra uzak ve ortaları tercih ediniz;)

Gitmeden önce anlatmaya başladım, karanlık olacak, herkes oturacak izleyecek vs vs. diye, Melis de sürekli "ne çıkacak, ne çıkacak" diye soruyordu: ) Babamızın iş seyehatinde olması dolayısıyle, dayıcığımız ile birlikte gittik. Tahmin ettiğim gibi bizim pıtırcık bitene kadar izledi, müzikal formatında olması da tam ona göreydi.

Çizgifilm izlemeyi sevmiyordu yakın zamana kadar. Hatta bu zamana kadar izletmedik, şimdi de ilgisini çekmiyor, sanırım iyi birşey diye düşünüyordum ki, ilgisini çekmeye başladı. Abartılmadığı sürece faydası olduğuna inanıyorum. Zaten oturup uzun uzun hangi çocuk izler ki, bir süre sonra dikkatleri dağılıyor. Tiyatroyu mutlaka deneyin derim, hem kışın güzel bir aktivite, müziği seven bir kuzunuz varsa çok sevecektir, döndüğünde olayları anlatması, hatta üzerinden zaman geçtikten sonra oyunda geçen olayla ilgili birşeyler söylemesi faydalı da olduğunu gösteriyor. Devlet Tiyatrolarında daha çok çeşit varmış, onları da incelemeyi düşünüyorum..

Hatta 31 Ekim'de Arı Maya çıkacakmış, götürsem mi karar veremedim. Arı Maya'yı seviyor, ama sonuçta sinema ortamı farklı. Yüksek ses ve karanlık korkutmaz eminim de ekran ve uzun süre izleyecek olması acaba daha erken mi dedirtiyor.

Bu güzel günden kareler: )







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder