İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

16 Eylül 2014 Salı

Melis 2 Yaşında !

Evet, Melis 2 yaşına gireli 2 ay oldu.. Hep aklımda olan, hatta vakit ayıramadığım için vicdanımın hiç rahat olmadığı bloğumuza yeni yazabiliyorum. İş yoğunluğu had safhada, değil yeni gelişmeleri yazmak, takip ettiğim diğer bloglardan, haberlerden, kitaplardan da uzak kaldım.. Uzun zamandır arayamadığım kişilerle muhabbet edesim, alışveriş sitelerinde tur atasım, yarım bıraktığım bekleyen kitaplarımı hemen bitiresim var..

Neyse bu konuyu geçelim, yoksa çok mızıldarım ben, dertliyim çok: )

Doğum gününü tam gününde ailemle yaptığımız iftar sonrasında pasta keserek, Üsküdar sahilinde güzel bir mekanda kutladık, hava güzeldi, fasıl da vardı, huzurlu ve keyifli bir akşam geçirdik.





Yakınlarımız ve arkadaşlarımızla da farklı bir zamanda yaptık.

Geçen yıl olduğu gibi aylar öncesinden başlayan bir hazırlık yapamadım. Kafamda vardı birşeyler ama iş yogunluğu, ramazan, tatil arefesi derken son ana kaldı çoğu şey. Mekan konusunda geçen yıl yaptığımız yer ile görüştük ancak anlaşamadık. İlk yaş gününü kutladığımız mekanla ilgili hala mailler alıyorum bu arada: ) Bu sene seçtiğimiz mekan da çok doğru bir karardı ve çok memnun kaldık, herşey Rüya Hn. ile en başta görüştüğümüz gibi kusursuz, eksiksizdi, inanılmaz ilgili ve güleryüzlülerdi.

Mekanın bahçesi davet edeceğimiz kişi sayısına yetmiyordu, bu yüzden kapalı alanında kutladık. Hava koşulları da bu yönde karar vermemizde etkiliydi. Yine kahvaltı şeklinde başlamasını istedik. Hem davetlilerin bütün gününü almamış oluyor, hem de katılanların çoğunluğu çocuklardan oluştuğu için malum, uyku saatlerine kadar pastamızı üflemiş oluyoruz.

Doğum günü süsleri konusunu çok abartamadım, kendi düzenlediğim poster, su şişesi süsleri, mini kürdan süsleri, şeker kavanozu süslerini bastırdım. Çok da güzel oldular, kendiniz yapabiliyorsanız, basımı için irtibat bilgilerini iletebilirim, biz çok memnun kaldık.



Pastayı da yine Pardiva Butik’ten sipariş verdik, yine anlattıklarımı yaptılar: ) Hem de taze taze. Balon delisi Melisko’ya balonlu bir pasta yaptırdık.


Elbisesi’ni Jujube’den son anda aldım, kafamdaki rengarenk bir elbiseydi ama yine vakit darlığından tam istediğim elbiseyi bulamasam da, uçuş uçuş bir elbise oldu, arkasında uzun bir kurdele olsun istiyordum, bunun için imdadıma kuzenim ve annem yetişti.

Cakepops’ları ise yakın arkadaşlarımdan, ayrıca Çilekligiller bloğunun sahibi Çiğdem yaptı, iki kuzusuyla uğraşırken bizim için bunları yapması çok kıymetliydi gerçekten, emeğine, düşüncesine sağlık diyor, çooook çok teşekkür ediyorum ona tekrar. Melis’in en sevdiğim doğum günü fotosunda da elindeydi, kalanları da evde tüketmeye devam etti J



Miniklerin defalarca pastanın mumlarını yaktırıp, üflediği, sevdiklerimizin yanımızda olduğu güzel bir doğum günü oldu. Büyüdükçe insanın daha çok yapası geliyor doğum günü J çünkü ilk yaş özel oluyor, pek birşey anlamıyor tabi, ama sonrakilerde eminim daha keyifli oluyor, anladığını görmek nasıl mutlu ediyor insanı.



Nice mutlu ve sağlıklı yılları olsun tüm kuzucukların diyerek, sizinle doğum günü fotoğraflarımızın bir kısmını paylaşıyorum..


Sevgiler.























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder