İsim:

Email: *

Mesaj: *

İsim:

Email: *

Mesaj: *

7 Mayıs 2012 Pazartesi

30. Hafta


30. Hafta

Hep sağ yanımda kıpraşan kızımız meğer yoluna girmiş bile,  yani kafası dönmüş aşağı ve 1.432 olmuş kilosu, sağ tarafımda ise bacakları gövdesi varmışşş.. Yine yüzünü göstermedi bize, gerçi umudumuz da yoktu, artık büyüdüğü ve bütün olarak göremediğimizden, yine de uğraştı epeyce Tansu Bey ancak maalesef sonuç alamadık:) Tahlillerim temiz çıktı, ekstra bir vitamin desteği almama gerek yokmuş, buna sevindim, çünkü acaba kansız olabilir miyim vs.  gibi kuruntularım vardı.. Kısacası herşey normal ve yolunda, hatta doktorumuz normal doğum için motive misin diye bile sordu, gerçi zamanı gelince konuşacağız ama ben de bu yönde istekli olduğumu ancak yine de korktuğumu söyledim, çünkü bilmiyorum hazır mıyım değil miyim.. Tansu Bey’in bu zamanı gelmeyen konulardan bahsetmemesi ve sizi boşa strese sokmadan, aslında arada psikolojik desteğini de çok seviyorum.. Hangi durumda alarma geçmeliyiz diye sorduğumda da, anlaşılan sen yalancı sancılardan çok geleceksin buraya dedi:), fazla detaya girince ben.  Ya geç kalırsak, aramamız gereken zamanda aramazsak ya da tam tersi boşu boşuna hastaneye koşmayalım soruları olmuştur sanırım herkesin aklında, ben de bunlara cevap aradım aslında:)

Muayene sonrası hastanenin kadın doğum katını gezdik, normal doğum olursa ve eğer istersen, ayrıca o günkü hastane şartları da uygunsa, odanda doğum yapabiliyormuşsun:) Ne ilginç değil miii, odaların ışıklandırma sistemi buna göre düzenlenmiş, normal doğum yatağı varmış bu odalarda. Ama bi garip geldi bana, düşünsenize sesiniz filan çok çıkarsa hani, diğer odada bekleyenler duyacak vs..Ortam buna göre ayarlanıyordur muhakkak .. Sezeryan ise zaten ameliyathanede oluyormuş doğal olarak. Odalar gayet düzenli, geniş ve güzel.. Sonuçta hayırlı zamanda, hayırlı doğum şekli ile ve sağlıklı dünyaya gelsin de Melis’imiz, kalan detaylar önemsiz..

Hastaneden çıkınca yüzümüzde güller açıyordu yine, yaşayanlar bilir bu hissi mutlaka ama insan sağlıklı olduğunu, herşeyin yolunda gittiğini duyunca hiçbirşey keyfini kaçıramıyor sanki, korkular, endişeler geride kalıyor ve günün en mutlu insanı olarak hissediyorsunuz kendinizi.. Bu huzurla kendimizi attık dışarı, hava da süperdi, gezdik epeyce..

Haftanın son gününde ise, enerjik annecim ve Nagehan’ım bizdelerdi, Melis’in dolapları silindi yine birkaç kez, sonrasında ütüler, yemekler derken çok yardımları oldu bana.  Annemin özene özene hazırlattığı dolap örtüleri hazır olunca:)! artık kıyafetleri yıkayıp, ütüleyip,  yerleştirmek kalacak. Gelecek ay da Melis’in banyo malzemeleri, beşiği, odasının tül ve halısı gibi eksikleri de halledince, fazla birşey kalmıyor aslında. Geriye detaylı bir bahar temizliği ve kendimi hazırlamak kalacak. Umarım bundan sonra herşey yolunda gider ve rahat rahat yetişir..

Bu hafta Kayra’nın mevlütü ve akşamında da diş buğdayı vardı:) Pek yakışıklı olmuştu, herşey çok güzeldi, özellikle İlknur’un yaptığı pasta! Aştı kendini hünerli arkadaşım, bizim için de oda lambası yapmışşş, çok sevimli ve pırıl pırıl, ellerine sağlık kuzucuk;) Kayra ile güzel bir fotomuzu da ekledim:)

2 hafta sonra çalışabilir raporumu da almam gerekecek, sonrası su gibi geçer sanırım, Haziran ortası gibi izne çıkmış olacağım inş. İzne çıktığımda yapılacak çok iş kalmasın istiyorum, ufak detaylar haricinde. Kendime vakit ayırmak istiyorum, aslında kendini dinler insan, nasıl bekler son günler evdeyken, bir uğraşı olmalı düşüncesindeydim ama o döneme kadar epeyce yorulmuş, ağırlaşmış olacağım, e hava sıcak da olacak, en güzeli enerjim olursa gezmek, olmazsa evde dinlenmek:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder